Marketing artykułów to opłacalny sposób na rozpowszechnianie informacji o Twojej firmie.
Pisząc krótki tekst i dołączając nazwę firmy i dane kontaktowe, możesz mieć informacje o swojej firmie w gazetach i Internecie, co poszerzy twoją bazę klientów i klientów.Skorzystaj z opcji „wyszukiwania zaawansowanego” w swojej wyszukiwarce, aby uzyskać najlepsze wyniki wyszukiwania. Jest to szczególnie skuteczne podczas prowadzenia badań naukowych do artykułu. W opcji „Wyszukaj w witrynie lub domenie” wpisz „.gov” lub „.edu”. Ta akcja pobiera tylko wyniki z witryn z tymi zakończeniami. Gwarantuje to, że wyniki wyszukiwania pochodzą ze źródeł akademickich lub prawnych, co ma kluczowe znaczenie przy pisaniu artykułu lub dziennika urzędowego.Upewnij się, że Twoje artykuły są wysokiej jakości. Jeśli masz dużo literówek, błędów ortograficznych lub błędów gramatycznych, sprawiasz, że wyglądasz jak amator. Ludzie nie będą cię traktować poważnie i będą unikać wszystkich twoich artykułów. To samo dotyczy sytuacji, gdy podajesz nieprawdziwe fakty lub okłamujesz swoich czytelników.Połącz się! W każdym artykule powinieneś nie tylko podawać linki do strony głównej swojej witryny, ale także do innych napisanych przez siebie artykułów. Nawet jeśli nie są one do końca istotne, możesz je dołączyć na końcu, mówiąc coś w stylu „Inne artykuły tego autora obejmują…”Dołączanie zdjęć lub obrazów do artykułu to świetny sposób na przyciągnięcie większej uwagi. Czytelnicy uwielbiają mieć wizualny akompaniament do czytanego tekstu. Upewnij się jednak, że obraz, którego używasz, jest tym, do którego masz uprawnienia, i przechowuj swoje obrazy na własnym koncie zamiast hotlinkowania.Upewnij się, że nie używasz zbyt skomplikowanego lub formalnego języka w swoich artykułach lub ryzykujesz, że odstraszysz swoich czytelników. Używaj prostego, codziennego języka, który jest jasny i łatwy do zrozumienia. Chcesz dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, więc nie wystawiaj swoich artykułów zbyt wysoko.Nauka tworzenia uwodzicielskich tytułów to niewielka umiejętność w marketingu artykułów, ale ważna. W taki sam sposób, w jaki prawdziwym celem artykułu marketingowego jest reklama produktu lub usługi, tytuł jest reklamą artykułu.
Spojrzenie na tytuły podobnych artykułów w katalogu zasugeruje, co jest wspólne w tej dziedzinie.
Tytuły artykułów powinny być tak przygotowane, aby wyróżniały się z tego pakietu.Aby zbudować reputację autorytatywnego, godnego zaufania marketera artykułów, musisz otrzymywać dłuższe artykuły o najwyższej jakości, czytane przez prawdziwych ludzi. Artykuły, które pojawią się na Twoim blogu, witrynie lub w głośnych witrynach agregacyjnych, powinny być tworzone z dużą starannością. Dopuszczalne jest wydłużenie takich artykułów niż zwykle, jeśli poświęcisz całą uwagę na ich doskonalenie.Wybierz temat swojego artykułu, który koncentruje się na tym, jak pomagać ludziom. Odpowiadając na pytania, próbując rozwiązać problemy lub napisać „jak to zrobić” o czymś, możesz pokazać innym, że znasz się na swojej branży. Ludzie będą chcieli się z Tobą skontaktować i dowiedzieć się więcej o Tobie, jeśli uznają, że możesz im pomóc.Prawdę mówiąc, nigdy nie znajdziesz sekretu sukcesu w marketingu artykułów. Jeśli studiujesz biznes, poznasz najważniejsze części dotyczące marketingu artykułów. Marketing artykułów nie jest ezoteryczną metodą marketingu. To po prostu marketing poprzez dystrybucję treści.Daj się opublikować w internetowym artykule, na forum lub blogu. Coś, co odnosi się do rodzaju Twojej działalności i wykorzystuje Twoją wiedzę. Możesz użyć tego, aby połączyć się z witryną firmy. Link z Twojej witryny również do publikacji. To pokaże Twoim klientom i odwiedzającym, że jesteś dobrze zorientowany w temacie swojej firmy.Jeśli stwierdzisz, że Twoje artykuły są bardzo dobrej jakości, powinieneś rozważyć stworzenie ebooka i rozdanie go swoim czytelnikom. Możesz zrobić prezent, który przyniesie większy ruch. Kto nie lubi wygrywać? Podczas gdy będą próbować wygrać ebook, zobaczą, co jeszcze masz do zaoferowania, i może to doprowadzić do sprzedaży.Stosowanie się do rad zawartych w artykule pomoże Ci wypromować swoją firmę za pomocą marketingu artykułów, które można prezentować zarówno w Internecie, jak i w prasie. Jest to prosty i skuteczny sposób rozpowszechniania informacji o tym, co oferuje Twoja firma, i przyciąga szeroką gamę potencjalnych klientów i klientów.